O nakupování bez nakupování

Myslíte, že jde nakupovat bez nakupování? Možná se stačí jen dobře porozhlédnout třeba mezi regály s cukrovinkama.

Možná tam někde vzadu, mezi kartóny, uvidíte papírky od právě dojedené čokoládové tyčinky. Pojídačů, teda, takových těch dobrodruhů, kteří jdou do obchodu ve skupince, shluknou se nad krabicemi čokolád a ten prostřední potom do sebe rychle nacpe nějaké sladkosti. Postupně se prostřídají, zbude po nich jen hromada obalů. Možná, že i jejich zásluhou se to v obchodech hemží různými detektivy v černém oblečení, kteří se mračí jak hejno čertů a na každého zákazníka se dívají tak, jako kdyby chtěl ukrást půl supermarketu. Na čokoládové pojídače jsou ale nejspíš krátcí. Většinou je těžké jim dokázat, že právě oni právě dochroupali značkovou tyčinku s karamelem a praženými buráky. Ochranka chodí skupinám mlsných jedinců v patách, ale mlsní jedinci rychle změní strategii a rozdělí se na skupinky dvě až tři. Jedna z nich se začne chovat hodně nápadně. Hlučí, hlasitě telefonuje, strká ruce do kapes a zase ven, několikrát na zem spadne třeba pytlík bonbónů. Detektiv se na ně zaměří a ti ostatní si v klídku schroustají svoji dobrotu o pár regálů dál. Když jsem četl podobnou zprávu na internetu, přemýšlel jsem, jestli mají na zboží fakt neodolatelnou chuť, nebo jde jen o adrenalin a dobrodružství. V pěti sekundách si totiž nejspíš nestihnete vychutnat ani tu nejlepší ze všech čokolád. V tom mají pojídači smůlu.

Autor:
Vydáno: